Zbliżamy się coraz bliżej do zagrania w demo Dragon Age 2. Czy gra zaskoczy nas na polu wizualnym? Póki co nic na to nie wskazywało. Przyjrzyjmy się jednak najnowszym grafikom z gameplayu, w wysokiej rozdzielczości.
BioWare zmodyfikowało i usprawniło silnik graficzny wykorzystany przy produkcji pierwszej części Dragon Age. Firma postawiła na subtelne zmiany estetyczne - pastelową paletę barw, trochę inny design bohaterów. Zmiany nie są diametralne, na pewno też nie zadowolą graczy wyznających religię wysokiej jakości tekstur i doskonałej geometrii obiektów, którzy krzywili się na widok "Początku".
Jedną z najważniejszych modyfikacji wg deweloperów jest nowy system generowania oświetlenia, z bardziej realistycznymi cieniami, iluminacją tekstur i efektem refleksów w wodzie. Deweloper obiecuje też, że w Dragon Age 2 pojawią się znacznie większe lokacje, niż w części pierwszej. "Zapierające dech w piersi panoramy, dramatyczne niebo, ogólne poczucie wielkiej skali" - tak BioWare reklamuje swoją najnowszą produkcję na oficjalnej stronie.
Screeny w galerii pochodzą z wersji pecetowej (biblioteki Directx 9). BioWare zarzeka się jednak, że poziom graficzny w wersjach konsolowych będzie "niemal identyczny".
ŹrÓdŁo
BioWare zmodyfikowało i usprawniło silnik graficzny wykorzystany przy produkcji pierwszej części Dragon Age. Firma postawiła na subtelne zmiany estetyczne - pastelową paletę barw, trochę inny design bohaterów. Zmiany nie są diametralne, na pewno też nie zadowolą graczy wyznających religię wysokiej jakości tekstur i doskonałej geometrii obiektów, którzy krzywili się na widok "Początku".
Jedną z najważniejszych modyfikacji wg deweloperów jest nowy system generowania oświetlenia, z bardziej realistycznymi cieniami, iluminacją tekstur i efektem refleksów w wodzie. Deweloper obiecuje też, że w Dragon Age 2 pojawią się znacznie większe lokacje, niż w części pierwszej. "Zapierające dech w piersi panoramy, dramatyczne niebo, ogólne poczucie wielkiej skali" - tak BioWare reklamuje swoją najnowszą produkcję na oficjalnej stronie.
Screeny w galerii pochodzą z wersji pecetowej (biblioteki Directx 9). BioWare zarzeka się jednak, że poziom graficzny w wersjach konsolowych będzie "niemal identyczny".
ŹrÓdŁo