zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Konsola używana kupiona w empiku, stan idealny, pad porysowany ale udało się drugi za free od microsoftu wyciągnąć, nieflashowana benq, koleś nie wiedział ile takie stoją. kupił ją 22czerwca, data produkcji marzec 2008. Koszt 650zł z przesyłką

http://www.allegro.pl/item430009457_konsola_xbox_360_arcade_polski_sklepi_2008r.html



Dysk 120gb 80zł z przesyłką

http://www.allegro.pl/item438862026_dysk_wd1200bevs_120gb_2_5.html



kieszeń 88zł z przesyłka(drogo ale nic innego nie mogłem znalezć)

http://www.allegro.pl/item444409635_jedyne_na_allegro_kieszenie_do_dysku_xbox_360.html



kontroler sata 40zł z przesyłką

http://www.allegro.pl/item435223569_kontroler_pci_ide_sata_raid_bios_vt6421a_ak60a.html





Czyli mam falcona z benq, dyskiem 120gb, ixtreme, dwoma padami i dwuletnią gwarancją za 858zł. Zestaw składałem dwa tygodnie. Co o tym myślicie??? Mój temat nic nie wnosi, chciałem pokazać co za ile można złożyć jeżeli moderatorzy usuną temat... zrozumiem, Tylko niech ktoś napiszę czy warto było za taką kasę to złożyć.
 

sebolek

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

kolego ale to już byłoooo ! nie nie warto :p wole dołożyć i mieć prema niż arcade Ala pro : :p
 

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Co Ty gadasz?? Ja mam arcade z marca tego roku i jest taki sam jak premium tylko był bez dysku a ja mu sprawiłem 120 GB za śmieszne pieniądze, jak złożysz taniej zestaw z polski z takim dyskiem to szacun i weż pod uwagę benq. Za premiuma trzeba zapłacić ok 850zł + 250zł przeróbka z napędem samsung/lg a tu jest benek z ixtreme i już masz 1100 zł bez przesyłek.
 

sebolek

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

nom i tez wychodzi 1100 :p ale ja jednak bym wolał prema bo jeszcze jest prestiż bo masz chromowane wstawki ale dobra jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)
 

calis

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

sebolek napisał:
nom i tez wychodzi 1100 :p ale ja jednak bym wolał prema bo jeszcze jest prestiż bo masz chromowane wstawki ale dobra jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)
Sebolek gadasz głupoty chłopie i nie wiem czy to przez zazdrość czy naprawdę tak myślisz... Gość ma nową konsole z dyskiem który nie różni się od tego jaki masz w Elite i do tego Falcon z Benq za śmieszną kase. Szacunek za cierpliwość w oczekiwaniu na koniec aukcji jak również za sam pomysł. Ludzie twojego pokroju, zamiast wykazać się sprytem i oszczędzić, pójdą do sklepu i wydadzą grubą kasę za konsolę "bo są chromowane wstawki...". A i tak do tego będziesz musiał wybulić za przeróbkę z 300 zł...
A dla waszej wiadomości niedługo nowych LiteOn-ów nie przerobicie bo się kończą napędy... Kolega z pracy boryka się z tym problemem - obdzwonił wszystkich na allegro oferujących przeróbkę LiteOn i wszyscy mówią to samo "czekamy na napędy - chwilowo nie przerabiamy". Tylko jeden koleś ze Śląska ma obecnie i mówi że od grudnia ceny za przeróbkę skoczą nawet do 500 zł... Więc cieszmy się tym że mamy BenQ :)
 

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Widzę że są jednak osoby, które nie zazdroszczą "calis" i takie osoby pozdrawiam. A i jak ktoś chcę kupić x360 to obserwujcie allegro i przede wszystkim aukcje, ja zadzwoniłem do kolesia zapytałem czy konsola ma hdmi a on nato: "co to jest??" to już wiedziałem że gadam z kimś kto ma konsole ale tak naprawdę nie wie ile jest warta, jego kwotą było 650zł i on pokrywa przesyłkę. Naprawdę obserwujcie allegro i nie czekajcie do końca aukcji bo takie konsole używane wyrywają handlowcy i puszczają po 900zł . Pozdrawiam


P.S jeżeli wis\dzicie jakieś ciekawe aukcję to dzwońcie, namawiajcie do zakończenia aukcji przed czasem.
 

[email protected]

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Ja swoją Arcade kupiłem za 600zł + 20zł przesyłka. Misięczna, produkcja z tego roku. Pełen zestaw. Raczej nie drogo. :)
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

sebolek napisał:
nom i tez wychodzi 1100 :p ale ja jednak bym wolał prema bo jeszcze jest prestiż bo masz chromowane wstawki ale dobra jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)
A dobra, daruj sobie takie glupoty, te xboxy niczym,poza brakiem dysku, headseta i jednym kablem sie nie roznia.
 

sebolek

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

cux nie musiałeś mnie jeszcze dogaszać bo calis wystarczająco to zrobił ?
 

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

sebolek napisał:
nom i tez wychodzi 1100 :p ale ja jednak bym wolał prema bo jeszcze jest prestiż bo masz chromowane wstawki ale dobra jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)
nie wiem czy coś bierzesz czy nie ale zastanów się zanim napiszesz następny głupi post.


a tak w ogóle to na allegro można neźle zarobić.
kupiłem kiedyś PSP za 330 zł (2 oryginalne gry , karta pamieci, FULL KOMPLET) jedynie troche porysowana... koleś myślał że konsoli nie da się przerobić (bo niby nie ta płyta) i kupiłem za tą cene. Później kupiłem kilka części obudowy za grosze itd.... odrestaurowałem, wgrałem najnowszy CUSTOM FIRMWARE itp. i sprzedałem na allegro za prawie 600zł

lub. np. tydzień temu kupiłem na allegro nokię N93 z rozbitym wyświetlaczem
dałem za nią 200zł a normalnie kosztują po 600-700zł

telefon (200zł) + (wyświetlacz 120zł) + (obudowa 50zł) + (karta 4GB 40zł) = razem 410zł
pobawie się nią z miesiąc i sprzedam na allegro za conajmniej 550zł
czyli prawie 150zł mam na czysto w kieszeni :)


Tak więc szukajcie okazji na allegro bo naprawdę czasem można trochę zarobić a przy okazji pobawicie się sprzętem a później sprzedać go z zyskiem lub w najgorszym przypadku nic nie stracić.


z XBOXem miałem te szczęście/nieszczęście że wtedy w sklepach były jeszcze dostępne BENQ :) a na allegro same używki 90nm

zresztą patrzcie na allegro na xboxa z RODem ... czemu ludzie kupują ? a bo kupią za 200-300 zł, wsadzą gumki pod płytę główną i sprzedadzą "okazyjnie" na allegro za 500zł

pozdr.
 

[email protected]

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Prawda. Znajomy kupuje padnięte Ipod. Naprawia i sprzedaje 3 razy drożej. Interes. :)
 

tehCarlos

Świeżak
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Czyli mam falcona z benq, dyskiem 120gb, ixtreme, dwoma padami i dwuletnią gwarancją za 858zł.
No z tą gwarancją i ixtreme(naraz) to bym polemizował. Słyszałem pare opinii że ms potrafi wykryć że był wcześniej flash(z powrotem wgrano orginalny soft) i najgorsze to że odsyłaja konsole a kurier prosi przy odbiorze 400zł i konsola zepsuta. Ja bym w przypadku roda nie wysylal do ms.
 

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Z gwarancją to może masz i rację ale plomba jest na śliskim papierze, flasha sam wgrywałem i wiem że nikt mi nic nie podmienił. Ogólnie jestem zadowolony.
 

monias

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Po prostu trafiłeś tanio Arcade, i dlatego zaoszczędziłeś :) Normalnie byś dał koło 250zł więcej.. Myślę że zakup nowego premium za za 800zł jest też opłacalny... 60GB+przeróbka 250zł powiedzmy

1050zł to jeszcze nie jest źle, kiedys się tyle za konsole płaciło i i tak kupowaliście :)
 

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

właściwie to mnie za 20GB premium BENQ wyszło 1050zł

bo kupiłem premium 20GB BENQ z burnout paradise w MM za 1100zł
Burnouta sprzedałem za 100 zł i kupiłem kontroler sata żeby przerobić
razem wyszło mnie w granicach 1050zł

tak więc masz dysk 120GB oraz 200zł w kieszeni :)))
ale ja mam przewagę bardzo dużą ... sebolek będzie zazdrościł .... otóż mam srebrną wstawkę w napędzie :D

choć minus że masz porysowanego pada :/
 

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Coś Wam pokażę :
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=430551
To jest koleś który zajmuję się kupowaniem do ok 650zł arcade i sprzedawaniem po 900zl, popatrzcie na komentarze za co są to zauważycie o co chodzi, ja wrzuciłem ten temat na forum żeby pokazać tym którzy nie mają konsol a chcą sobie kupić że da się to zrobić za nie aż tak duże pieniądze, wiem że 850zł to nie jest mało ale jest to praktycznie kompletny zestaw brakuje kabelka hdmi ale on już do mnie jedzie. Na allegro pojawiają się konsole używane, jakiś 30-sto latek kupił sobie konsole w marcu bo była tania(empik promocja), do tego kupił 2gry i po dwóch miesiącach to sprzedaje bo twierdzi że to nie jest dla niego(ja na takiego trafiłem ), taka osoba nie interesuje się czy ma benq, falcona itp, dla niego konsola jak konsola i wchodzi taki na allegro i widzi że można kupić x360 nowego za 700 i myśli że jak mu ktoś da 500-600 to będzie extra, wystawia aukcję i czeka..... czeka..... a my jak tylko taką aukcją widzimy to od razu musimy działać, ja pisałem e-maile, koleś odpisał z podaniem kwoty było to 600zł ale 1dzień zajęło mi przekonywanie żony do konsoli i następnego dnia ktoś mu dawał już 610zł, udało się przebić na 640zł, wysłać szybkiego e-mail z prośbą o zakończenie aukcji i konsola po trzech dniach była u mnie. Nie można pozwolić żeby aukcja trwała do końca bo znajdzie się ktoś kto da 800 i interes przestaje się opłacać. A co do sposobu na pada za free, nie jest to łatwe ja ogólnie urabiałem jedną babkę aż mi 24zł z konta zjadło a po doładowaniu i ponownym telefonie gadałem z kimś innym i wyszła awantura, ogólnie nie spodziewałem się pada bo z pierwszej rozmowy wynikało że jak dotrze do nich mój to oni wyślą mi nowego ale..... po 8dniach listonosz przyniósł niespodziankę: nowiutkiego pada:)))

A tak w ogóle to przedtem dużo łatwiej było kupić konsole i ją przerobić, przedtem 770zł falcon z benq a teraz te modele nawet po 960 chodzą i ludzie je kupują. Co z tego że teraz nowa konsola kosztuje na allegro ok 650 jak z przeróbką jest taki problem, ja tam konsoli nikomu bym nie wysłał i nie zapłacił do tego jakieś 250 zł. Ja nie ufam ludziom sam znam "serwisantów" gdzie po odbiorze sprzętu mam tylko obudowę swoją. Teraz nie jest łatwo jak ktoś chce grać na kopiach ale mam nadzieje że jednak prócz wyciągnięcia klucza z lite-ona, ktoś znajdzie na niego coś jeszcze.


Tematu nie ma co drążyć, myślę że możemy go zamknąć. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy x360, dzięki za uwagę.
 

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Coś złego się dzieje z tymi cenami, na ceneo wersja elite kosztuje 986zł fakt że liteon, na allegro poszła przed wczoraj wersja elite, nowa wyprodukowana w marcu za 940zł, dowiedziałem się o tym po fakcie bo sam bym ją kupił za takie pieniądze, jak wysłałem e-mail do sprzedającego z zapytaniem o datę, odpisał "19,03,2008 ale czy data ma jakieś znaczemie??" Szok, poprostu szok




Zobaczcie:
http://www.sirius.pl/gry_konsole/towar_cennik_136/towar_karta_51399/Microsoft_XBOX_360_Arcade_Wielka_obnizka_cen.html


http://www.sirius.pl/gry_konsole/towar_cennik_136/towar_karta_49705/Microsoft_XBOX_360_Elite_120GB_z_HDMI_Wielka_obn.html
 

mszczepaniak87

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: zobaczcie jak tanio można złożyć fajny zestaw tylko trzeba być cierpliwym

Wiecie od kiedy montowali falcona do xboxów??
Dzisiaj kupiłem nowego elite, nigdy nie używanego ale jest z marca 2007, będzie już w tym falcon?? Jak będzie to będę miał konsole (tą z początku tematu) na sprzedaż za 1000zł, bez kontrolera sata i z jednym padem a jeżeli nie ma chłodzenia to będę miał na sprzedaż elite , nigdy nie używanego za 1050zł, jak ktoś chce to go w gratisie przerobie.
 

Do góry Bottom