Najpierw to musisz spełniać warunki, nie mogło być grane dłużej niż 2h, jak ten czas jest przekroczony to zwrotu nie dostaniesz. W pomocy technicznej jest dostęp do czatu. Po co zakładasz kolejny temat jak już wczoraj dostałeś odnośnik do pomocy technicznej?Witam, otóż wczoraj mój brat używajać mojego konta zakupił grę, płacąc moja kartą, zaczął w nią grać. I wiem że można się jakoś ubiegać o zwrot ale w jaki sposób mam wejść na live chat z osobą która może dokonać zwrotu
Wydaje mi się że nie było 2 godzin, wiem i za to przepraszam ale siedzę na stronię z tą pomocą i w kółko sie kręcę bo nie potrafię znaleźć opcji wejścia na chat online, dodam ze jestem na telefonieNajpierw to musisz spełniać warunki, nie mogło być grane dłużej niż 2h, jak ten czas jest przekroczony to zwrotu nie dostaniesz. W pomocy technicznej jest dostęp do czatu. Po co zakładasz kolejny temat jak już wczoraj dostałeś odnośnik do pomocy technicznej?
Szczerze mówiąc wole chat niż dzwonić ale jak to ma być ostateczna rzecz to zrobię to, a szukając chatu to zatrzymuje się w podpunkcie "Czy spróbowałeś tych metod" czy coś w tym styluChat i tak jest po angielsku. Zadzwoń sobie na polską infolinię: 008004411796
Tam w menu w grach nie ma opcji chatu, to w zamian wejdź w te zakładki:Szczerze mówiąc wole chat niż dzwonić ale jak to ma być ostateczna rzecz to zrobię to, a szukając chatu to zatrzymuje się w podpunkcie "Czy spróbowałeś tych metod" czy coś w tym stylu