• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Ostatnie aktywności

  • I
    Ilimperatore odpowiedział(a) w temacie Xbox One Problem z savem SOTTR.
    Zrealizowałem kod na tego Tomb Ridera to dziwne że muszę go jeszcze kupić, skoro kod był na dowolną gre. Mimo wszystko dzięki za info i...
  • R
    roki30 założył nowy temat.
    Witam, sprzedam moją konsolę Xbox One S + bogaty zestaw akcesoriów. Konsola kupiona 08.05.2018, więc gwarancja wynosi jeszcze 17...
  • konsolowiec
    konsolowiec odpowiedział(a) w temacie Przedłużenie XBOX Live GOLD.
    Kod wpisywałem na komputerze. Zadzwoniłem do pomocy technicznej MS. Według nich wszystko jest OK i subskrypcja automatycznie się...
  • P
    PKkotar odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    Spoko, nikogo nie będę osądzał xgp kończy mi się akurat na początku stycznia więc powinienem zdąrzyć ;)
  • HopSiup90
    ?
  • H
    Hajto11 założył nowy temat.
    Siemka około 3 miesiace temu kupiłem ten play and charge kit do xboxa i wyszystko fajnie działało ale kilka dni temu się coś popsuło i...
  • S
    szparag22 odpowiedział(a) w temacie Problem z grafiką xbox one s.
    Niestety niechce sie wkleić tuta link do filmiku na yt to podam moze nazwe pogromca090 pogromca090 tam jest yen filmik
  • goofyps
    goofyps odpowiedział(a) w temacie Promocje - luźne rozmowy.
    Wziąłem z cdkeys za 156,38zł
  • T
    Trelawny odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    No tak, ale ta pomocja jest w razie czego jakby chciał kupić na dłużej. Wtedy to się opłaca ;)
  • Johny Mielony
    Johny Mielony odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    @Trelawny nie wiem jaką matematykę stosujesz, ale 1zł < 20zł. @PKkotar nie wiem czy to anulowanie i ponowne aktywowanie przejdzie, więc...
  • T
    Trelawny odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    Fajniejsza promocja na game passa jest w sieciówkach - https://www.gameron.pl/promocje/xbox-game-pass-promocja-rok-za-20zl-miesiecznie/...
  • P
    PKkotar odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    Tego nie wiedziałem. Dzięki za info ;)
  • goofyps
    goofyps odpowiedział(a) w temacie Promocje - luźne rozmowy.
    Myślałem, że g2a to pewne źródło skoro jest promowane na forum. Na siłę nie chcę wydawać. Narazie się wstrzymam, póki co nie gram w nic...
  • Johny Mielony
    Johny Mielony odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    Chyba, że w międzyczasie, w ciągu ostatniego miesiąca, promocja zniknęła i pojawiła się ponownie. Zastanawiam się tylko czy jak anuluję...
  • P
    PKkotar odpowiedział(a) w temacie Xbox game pass.
    poważnie?! myslałem że jest na jednorazowy użytek :O
Do góry