Fighter Within, nowa bijatyka na Kinecta od Ubisoftu, świata nie zawojuje

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl



Skąd ta pewność? Cóż, wystarczy spojrzeć na jedną z ocen od serwisu Eurogamer.


Ubisoft nie ma szczęścia do bijatyk na Kinecta. Wydane jakiś czas temu Fighters Uncaged zebrało przecież koszmarne oceny, a teraz - już przy okazji Fighter Within na Xboksa One - wcale nie jest lepiej. Ba! Jest chyba nawet jeszcze gorzej. Spójrzmy na ocenę od serwisu Eurogamer i podsumujmy to wszystko minutą ciszy.

Cieżko zliczyć wszystkie rzeczy, które w Fighter Within nie zagrały. Pierwsza rzecz to rozpoznawanie ruchów. Kinect nie radzi sobie z odtworzeniem podstawowych ruchów ręki. Wykonywanie prostych czynności wymaga olbrzymiej wytrwałości i szczęścia, co doprowadza zresztą do frustracji, furii i wyczerpania. A to dopiero menu gry.
Ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Zarzutów pod kątem Fighter Within jest oczywiście znacznie więcej, ale postanowiłem, że nie ma sensu kopać leżącego. Cóż, wychodzi więc na to, że Ubisoft po prostu nie potrafi się bić. Pozostaje mieć nadzieję, że trzeciej wpadki już nie będzie.​

 

WooC4$h

Użytkownik
Użytkownik
I z kopa w tv, w przeciwnika znaczy się :D
 

Grzib

Użytkownik
Użytkownik
moim zdaniem kinect jest tylko dla gier dla dzieci oraz fitness
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Buehehe uśmiałem się do łez.. Gdzie Ci co twierdzili, że nowy Kinect będzie przełomowy wręcz idealny bądź bliski perfekcji! No gdzie te osoby..? Po sterowaniu w dashu widziałem, że jakoś super wielkiej poprawy nie ma.. Wydawanie komend głosowych też jest świetne reguła "do 3 razy sztuka".

Już widzę kilkanaście TU do Fighter Within by poprawić reakcję kinecta (o ile to możliwe) heh..

Coś mi się zdaje, że to nadal nie ta "ERA" prawdziwego sensora ruchu "1:1".
 

Ruah

Użytkownik
Użytkownik
Ja bym nie oceniał Kinect na podstawie takiej gry. Jak to jest że w niektóre gry na Kinect gra się przyjemnie,a w niektóre się po prostu nie da się grać, bo ruchy są źle odczytywane. Myślę że dużo tu zależy od twórców gier. Fakt,w gry na Kinect od Ubisoft gra się koszmarnie. I widać nawet nowy Kinect tego nie zmienił. Jak dla mnie, na tym etapie rozwoju, Kinect i tak jest niezły i robi wrażenie. Liczę że będzie dalej rozwijamy i będzie działał coraz lepiej.

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
 

paxmack

Użytkownik
Użytkownik
Buehehe uśmiałem się do łez.. Gdzie Ci co twierdzili, że nowy Kinect będzie przełomowy wręcz idealny bądź bliski perfekcji! No gdzie te osoby..? Po sterowaniu w dashu widziałem, że jakoś super wielkiej poprawy nie ma.. Wydawanie komend głosowych też jest świetne reguła "do 3 razy sztuka".

Już widzę kilkanaście TU do Fighter Within by poprawić reakcję kinecta (o ile to możliwe) heh..

Coś mi się zdaje, że to nadal nie ta "ERA" prawdziwego sensora ruchu "1:1".
Jeśli umiesz dobrze czytać ze zrozumieniem, to byś wiedział, że zwalają winę na twórcę gry, a nie na samego kinecta ;)
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Jeśli umiesz dobrze czytać ze zrozumieniem, to byś wiedział, że zwalają winę na twórcę gry, a nie na samego kinecta ;)
Eee a czytałeś całą moją wypowiedź ? Czy tylko interesował Cię wątek jak chodzi o tę grę?
Sterowanie głosowe i sterowanie w dashu to chyba nie wina Ubi? Żeby to poprawić to już działka M$.

Zresztą swego czasu czytałem, że niby w tej grze ma być świetne odwzorowanie ruchów itp itd. Ale norma twórcy się chwalą, chwalą, a później 25 - 50% tego spełniają..


"że zwalają winę na twórcę gry.."
Hehe. Zawsze każdy zwala na twórców :).
 

peh

Banned
Czyli Kinect 2.0 dalej jest zlagowany tak jak swój poprzednik na którym nie dało się normalnie pograć nawet w tenisa.
Już PS EYE TOY w 2003 roku działał znacznie lepiej i mia mniejsze opóźnienia ---> Eye Toy Play 2 - YouTube

Słabo to widze, oj słabo...
 

o M a c z 0 S

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
moim zdaniem kinect jest tylko dla gier dla dzieci oraz fitness
Tu się nie zgodzę kinekt świetnie sie sprawdza np w Fifie gdzie poleceniem głosowym robimy zmianę albo zmieniamy formację bez robienia pałzy
 

Do góry Bottom