1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Battlefield 3 IMG Burn nagrywa źle layerbreak?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez darekg11, Listopad 17, 2011.

  1. darekg11

    darekg11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 6, 2011
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, nagrywałem battlefielda 3 XPG release disc 2, na verbatimie. Wszystko ładnie poszło tylko zaciekawiło mnie jedno w logu, mianowicie było:

    SET L0 Zone Data Capicit failed, invalid argument in parametr list.
    I nagrywał to do innego layebreaka niż był podany w dvd czyli: 2133520, nagrywał chyba do 2086coś tam coś tam zamiast do 2133520

    Płyta do wyrzucenia i jaka może być tego przyczyna?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Ciesiel91

    Ciesiel91 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2221
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
  4. darekg11

    darekg11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 6, 2011
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli mam w IMG Burnie dać na User Setting i wpisać to ręcznie?
     
  5. komar251

    komar251 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 1, 2010
    Posty:
    474
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Częstochowa
    Daj na calculate . A potem przy nagrywaniu truncate.

    Post wysłany przy użyciu Tapatalk Pro korzystając z xperia x10 i .
     
  6. darekg11

    darekg11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 6, 2011
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miałem Calculate Optimal(z ang. licz optymalne może dlatego mi policzyło 2086xxx zamiast 2133) i dałem truncate, wszystko się wypaliło ładnie. Tylko to mnie zaciekawiło, że się z layer break'ami coś nie zgadzało. A nie mogę teraz tego sprawdzić bo konsola u znajomego do przeróbki, a chciałbym mieć jakąś grę nagraną poprawnie żeby sprawdzić czy przeróbka poprawnie wykonana.

    Wycinek logu:
    EDIT: Jednak ma nagrywać 2086912 więc wszystko jest dobrze.

    Można usunąć temat.
     
Wczytywanie...

Poleć forum