Get Even - polska gra wykorzystująca nowatorską technologię

paxmack

Użytkownik
Użytkownik
Studio The Farm 51, które wydało ostatnio niezbyt udanego Deadfall Adventures zapowiedziało nową grę, która ma szansę tchnąć powiew świeżości do gatunku FPS.



Zawsze niesamowicie cieszę się z każdego nowatorskiego pomysłu dotyczącego branży gier wideo. Ostatnio taki poziom ekscytacji towarzyszył mi podczas zapowiedzi Oculus Rifta. Jak się okazuje nowy projekt The Farm 51 będzie miał z nim nieco wspólnego...
Get Even to powstająca właśnie futurystyczna strzelanka, która na tle reszty wyróżnia się już dwoma rzeczami. Przede wszystkim mechanika zapowiada się obiecująco. Studio zamierza zatrzeć granice między graniem w pojedynkę i z innymi graczami. Podczas przechodzenia kampanii dla jednego gracza może zdarzyć się tak, że do naszej rozgrywki dołączą inne osoby, które automatycznie wcielą się w przeciwników kierowanych wcześniej przez AI. Dzięki temu gra nie będzie schematyczna.
O samej fabule nie wiemy jeszcze zbyt wiele, ale pod tym względem również możemy liczyć na coś mocnego. Scenariusz obracać się będzie wokół frakcji Czerwonych i Czarnych, których historię będziemy mogli poznać wcielając się w jednych bądź drugich. Przedstawiciele Czerwonych będą mieli podgląd na całą lokację i będę mogli wybrać z mapy dowolną postać, która posłuży ich celom. Czarni z kolei posiadać będą inny arsenał, który pozwoli na przeprowadzenie akcji "po cichu". Całość poruszy też wątek alternatywnych rzeczywistości i wspomnień więc dla fanów sci-fi temat jak znalazł.



Drugim elementem rozgrywki, o którym wspomniałam w nagłówku będzie wyjątkowa grafika. We współpracy ze studiem Better Reality, które specjalizuje się w autorskiej technologii skanowania 3D studio The Farm 51 zapewni nam niespotykane dotąd doznania wizualne. Wszystkie lokacje, które zobaczymy w grze będą skanami prawdziwych budynków, na które to komputerowo zostaną nałożone tekstury o wysokiej rozdzielczości przetworzone ze zdjęć. Można powiedzieć, że to coś w rodzaju motion capture dla pomieszczeń. Podczas dzisiejszej konferencji twórcy wspomnieli, że myślą o wsparciu dla Oculus Rifta czy okularów Sony. W 2015r., gdy gra ma zostać ukończona technologia wirtualnej rzeczywistości może być już na wystarczającym poziomie, byśmy mogli doznać prawdziwego fotorealizmu - przynajmniej w kontekście lokacji.


Popatrzcie sobie na powyższe demo opisywanej technologii i wyobraźcie sobie jak ciekawie może zaprezentować się gra. Pierwszy teaser Get Even i bardziej szczegółowe informacje powinniśmy poznać już niebawem...

Co ciekawe The Farm 51 nie chce mierzyć się z gigantami branży, chcąc w końcu kroczyć własną, niezależną ścieżką:

"Nie szukamy bezpośredniego starcia z gigantami rynku FPS. Nawet gdybyśmy mieli możliwość podjęcia rękawicy w bitwie na marketing i skalę produkcji, nie interesuje nas to. W tym gatunku ciągle można zaproponować coś świeżego, a obecnie rynek otworzył się na nietypowe rozwiązania. Gracze stali się głodni nowych doświadczeń, które nie bazują na hollywoodzkim modelu narracji i konstrukcji gry rozbijającej fabułę i wyzwania na dwie oddzielne domeny. Właśnie dla takich graczy tworzymy GET EVEN" - możemy przeczytać w zapowiedzi gry.

Projekt można też śledzić na Facebooku.

Źródło: Get Even - polska gra wykorzystująca nowatorską technologię - Artykuły - Chip.pl
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

voltan91

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Ale bajer :D
Pomieszczenia i krajobraz wyglądają oszałamiająco :D
 

Krzychu1987

Banned
Już nie jedna gra wyglądała świetnie a była nuuuuuuuuudna, trzeba poczekać i zagrać :) Ładne otoczenie z koślawa mechaniką rozgrywki i słaba fabułą szybko odchodzi w zapomnienie.
 

PidzamaSGaming

Użytkownik
Użytkownik
Świetnie się zapowiada, technologia rozwija się w oszałamiającym tempie :D
 

RaaDeeK

Użytkownik
Użytkownik
Nie ma szans na taką grafikę na konsolach... to po pierwsze, a na pc jeszcze długo nie będzie czegoś takiego.
 

NikoBellic91

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Nie ma szans na taką grafikę na konsolach... to po pierwsze, a na pc jeszcze długo nie będzie czegoś takiego.
A niby czemu nie? Jak będą umieli pisać ten silnik oddzielnie dla PS4 i Xbox One, to nie widzę problemu. Jedynie co trzeba to poznać w minimum 95% architekturę owych konsol i optymalizacja :)
 

neo937

Użytkownik
Użytkownik
Sama gra zapowiada się jak Brink. Przynajmniej dla mnie tak to brzmi. Co do samego wyglądu / silnika / technologii - bardzo fajnie to wygląda w lokacjach gdzie jest woda, lub jakieś sterty gruzu. Po prostu EPIC!
 

Do góry Bottom