Ivory Tower: The Crew nie popełni błędów Unity

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl




Na chwilę obecną Ubisoft raczej nie zajmuje pozycji „najbardziej lubianego wydawcy roku”. Ilość błędów w Assassin’s Creed Unity i horrendalnie drogie mikrotransakcje miały z tym niestety wiele wspólnego. Problem w tym, że pod szyldem „Ubisoft” jest zrzeszone wielu różnych deweloperów i ekipa od The Crew nie ma absolutnie nic wspólnego z twórcami Assassin’s Creed Unity.

Na chwilę obecną pewna niechęć do gier wydawanych przez Ubisoft jest zrozumiała. Z drugiej strony główny projektant, Serkan Hasan odpowiedzialny za The Crew uspokaja nas, że ekipa nie ma nic wspólnego z błędami, które popełnił Ubisoft Montreal. Hasan zapewnia również, że studio Ivory Tower zrobiło wszystko, aby zapewnić The Crew bezproblemowy start.

Jesteśmy spokojni o stabilność i wydajność tytułu. Zrobiliśmy wszystko, co tylko się dało, aby premiera The Crew była bezproblemowa.
Oczywiście żaden deweloper nigdy nie przyzna przed premierą, że jego produkt jest zepsuty, ale w tym konkretnym wypadku plama mogłaby być czymś, co prawdopodobnie zabiłoby studio. Samo w sobie na chwilę obecną nie jest nic winne, ale zła sława wydawnictwa niestety naznacza już produkt przed samą jego premierą. Mimo wszystko Hasan wydaje się być w pełni przekonany, co do wysokiej jakości stworzonego przez Ivory Tower tytułu oraz dobrego przygotowania od strony infrastruktury sieciowej.

W wypadku The Crew czerpiemy bardzo dużo lekcji z publicznych beta testów. Celowo je ogłosiliśmy, gdyż chcemy być przekonani, że nasza infrastruktura wytrzyma wszystko w najgorszych możliwych warunkach.
Oczywiście jest różnica pomiędzy sztucznie stworzonymi warunkami, gdzie jednocześnie gra kilkanaście tysięcy osób a globalną premierą, kiedy do gry dołączą się dziesiątki tysięcy graczy z całego świata.

Cóż, miejmy nadzieję, że Ivory Tower przynajmniej nie położy startu The Crew, bo ostatnim czasem właściwie każda gra online ma tego typu problemy. Pamiętacie jeszcze DriveClub?​

 

zOnk31

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
Game Master
PSforum.pl
Świeżak
 

fanhorizon

Użytkownik
Użytkownik
Jasne - raczej podzieli los driveclub-a.
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Gra wyjdzie.. wpadnie pod osąd graczy i zobaczymy. Bo testerów to oni chyba nie mają jak takie crapy wypuszczają.
 

NikoBellic91

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Już widzę w jakim stanie wyjdzie The Division...
 

Do góry Bottom