Jest szansa na downgrade kernela

ecko

Użytkownik
Użytkownik
:: InFeCtuS :: może to ktoś już testował ??? w dziale tutorial jest opisana cała instrukcja operacji downgradu kernela
 

zooooounk31

Banned
słabo u mnie z angielskim, można by to troszke przetłumaczyć albo opisać co i jak? Dzięki i sorki:p
 

voltan91

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Przydało by się...
Chciałbym zrzucić swój 8xxx do 7xxx i zainwestować XBR :D
 

zooooounk31

Banned
kilka pytań bo w tym dziale jestem ultrazielony
1. Czy jesli zastosuje sie do tego to bede mogl zastapic dasha ktorym mam (8xxx) dashem 7xxx ktory jest wymagany do XBR? Czy konsola z 06.12.2006 jest odpowiednia?
2. Czy po takiej operacji bede mogl zainstalowac sobie XBR?
3. Czy to na pewno dziala?
 

voltan91

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
kilka pytań bo w tym dziale jestem ultrazielony
1. Czy jesli zastosuje sie do tego to bede mogl zastapic dasha ktorym mam (8xxx) dashem 7xxx ktory jest wymagany do XBR? Czy konsola z 06.12.2006 jest odpowiednia?
2. Czy po takiej operacji bede mogl zainstalowac sobie XBR?
3. Czy to na pewno dziala?
ad 1. Nie wiem właśnie czy to dotyczy NXE, jeśli się mylę to zapewne ktoś mnie poprawi.
ad 2. Jeśli będziesz miął odpowiedniego dasha to da rade z XBR. Data konsoli ma tutaj chyba ("chyba") najmniejsze znaczenie.
ad 3. Nie wiem...

Sam poczekam na odpowiedź człowieka, który jest bardziej płynny w tym temacie.
 

mataman

Użytkownik
Użytkownik
Downgrade z 8xxx nie jest możliwy. Data konsoli ma podstawowe znaczenie, odpowiedni dash to tylko jeden z warunków.
 

shibby20

Użytkownik
Użytkownik
nono robi sie ciekawie ;)
 

voltan91

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Downgrade z 8xxx nie jest możliwy. Data konsoli ma podstawowe znaczenie, odpowiedni dash to tylko jeden z warunków.
Mam nadzieje że z czasem (i to szybkim) będzie już możliwe albo zrzucenie kernela, albo po prostu XBR na 8xxx. Nie da się wymyślić zabezpieczenia nie do złamania .
 

mataman

Użytkownik
Użytkownik