1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Parę pytań świeżaka dotyczące xbox 360 Arcade Jasper

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Gengi1910, Kwiecień 25, 2011.

1. Gengi1910

Gengi1910 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Witam. Jestem nowy w świecie xbox'ów, więc mam parę pytań. Szukałem trochę na forum, lecz nie na wszystkie znalazłem odpowiedzi, które by mnie spełniyły.
    1. Czy xbox 360 Arcade Jasper może mieć pamięć 256 MB? (Czytałem, że Arcade Jasper posiadają 512MB)
    2. Czy wejścia do telewizora, są takie same jakie miała PS2? (Nie wiem czy nie mam zbyt starego telewizora)
    3. Czy kabel HDMI potrzebuje jakiegoś dodatkowego wejścia do telewizora?
    4. Czy jest możliwość podłączenia xbox 360 do Monitora, jeśli tak to proszę podać nazwę kabla, bądź aukcję na allegro.

Z góry dziękuję forumowiczom za odpowiedzi do moich pytań.
    Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. SzybkiLemur

SzybkiLemur Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    1. 250gb - moga
    2. Tak
    3. Potrzebuje wejscia HDMI?
    4. Euro albo HDMI zalezy od monitora

4. Gerrard845

Gerrard845 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    @up
    powodzenia ze podłączysz monitor przez euro, chyba ze masz monitor razem z TV.Do normalnego monitora potrzebujesz kabla VGA:
    Klik

5. sunrise103

sunrise103 Użytkownik Użytkownik