Parę pytań świeżaka dotyczące xbox 360 Arcade Jasper

Gengi1910

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Jestem nowy w świecie xbox'ów, więc mam parę pytań. Szukałem trochę na forum, lecz nie na wszystkie znalazłem odpowiedzi, które by mnie spełniyły.
1. Czy xbox 360 Arcade Jasper może mieć pamięć 256 MB? (Czytałem, że Arcade Jasper posiadają 512MB)
2. Czy wejścia do telewizora, są takie same jakie miała PS2? (Nie wiem czy nie mam zbyt starego telewizora)
3. Czy kabel HDMI potrzebuje jakiegoś dodatkowego wejścia do telewizora?
4. Czy jest możliwość podłączenia xbox 360 do Monitora, jeśli tak to proszę podać nazwę kabla, bądź aukcję na allegro.

Z góry dziękuję forumowiczom za odpowiedzi do moich pytań.
Pozdrawiam.
 
1. 250gb - moga
2. Tak
3. Potrzebuje wejscia HDMI?
4. Euro albo HDMI zalezy od monitora
 

Gerrard845

Użytkownik
Użytkownik
@up
powodzenia ze podłączysz monitor przez euro, chyba ze masz monitor razem z TV.Do normalnego monitora potrzebujesz kabla VGA:
Klik
 

sunrise103

Użytkownik
Użytkownik
1. 250gb - moga
2. Tak
3. Potrzebuje wejscia HDMI?
4. Euro albo HDMI zalezy od monitora
Euro, raczej VGA. :)
 

freeman94

Użytkownik
Użytkownik
Witam.

1. Jaspery mają 512MB ale do zapisów i ogólnego użytku jest dostępne około 200 bo reszta idzie na oprogramowanie jest to stosunkowo mało, ale można zawsze użyć 2GB pendriva które to nie są drogie a na zapisy stanu gier wystarczy.
2. Xbox'a podłączysz przez HDMI, EURO, Lub przez Chinch'e w zestawie z konsolą masz taki kabel, ale jak chcesz przez hdmi to Musisz sobie sam dokupić.
3. Nie kabel HDMI przesyła obraz jak i dźwięk (jak dany telewizor lub monitor ma wbudowane glośniki)
4. Tak przez kabel VGA dokupujesz go i możesz podłaczyć do monitora.
PS. Jest jeszcze możliwość jak jesteś zainteresowany HDMI-DVI ale to musi mieć twój monitor, obraz jest lepszy ale nie ma dźwięku i trzeba dodatkowo inwestować w Audio Adapter.
 

Gerrard845

Użytkownik
Użytkownik
@up