Problem z połączeniem z XBOX Live / dziwnie długa gwarancja

oudzi

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam.

Zakupiłem we francuskim Microsoft Store trzy konsole Xbox 360 E w promocji. Konsole dotarły do mnie i nie wzbudzały żadnych podejrzeń. Wszystkie zestawy nowe, z akcesoriami jak w opisie. Problem natomiast pojawił się nieco później - przy próbie połączenia z XBOX Live w celu utworzenia nowego profilu, czy też pobrania starego, czy też jakiejś innej operacji wymagającej połączenia z serwerami XBOX Live.

Konsola na teście łączy się z siecią lokalną (routerem), łączy się również z Internetem, ale nie łączy się z serwerami XBOX Live. Sprawdzałem to na kilku lokalizacjach z dostawcami Internetu od różnych operatorów i efekt wszędzie był ten sam na wszystkich trzech konsolach. Dodam, że moja stara konsola łączy się bez problemu.

Wszelkie operacje typu aktualizacja Dashboardu z USB, otwieranie portów na routerze nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Zauważyłem jedną dziwną rzecz, że po rejestracji konsoli na swoim koncie xbox.com pokazała się dziwnie długa gwarancja - data końcowa niemal 3 letnia, a pod spodem napis, że gwarancja obejmuje 2 lata. Zasugerowałem to na infolinii Microsoftu, bo wcześniej jak dzwoniłem, to nikt na to nie wpadł i okazało się, że konsole były przeznaczone do sprzedaży dla dystrybutorów, a nie klienta indywidualnego.

Kazano mi zwrócić te konsole, ale nie chciałbym bym tego robić. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem, czy jest możliwość "odhaczenia" tych konsol gdzieś w Microsofcie, abym mógł w pełni z nich korzystać?
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Witam.

Zakupiłem we francuskim Microsoft Store trzy konsole Xbox 360 E w promocji. Konsole dotarły do mnie i nie wzbudzały żadnych podejrzeń. Wszystkie zestawy nowe, z akcesoriami jak w opisie. Problem natomiast pojawił się nieco później - przy próbie połączenia z XBOX Live w celu utworzenia nowego profilu, czy też pobrania starego, czy też jakiejś innej operacji wymagającej połączenia z serwerami XBOX Live.

Konsola na teście łączy się z siecią lokalną (routerem), łączy się również z Internetem, ale nie łączy się z serwerami XBOX Live. Sprawdzałem to na kilku lokalizacjach z dostawcami Internetu od różnych operatorów i efekt wszędzie był ten sam na wszystkich trzech konsolach. Dodam, że moja stara konsola łączy się bez problemu.

Wszelkie operacje typu aktualizacja Dashboardu z USB, otwieranie portów na routerze nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Zauważyłem jedną dziwną rzecz, że po rejestracji konsoli na swoim koncie xbox.com pokazała się dziwnie długa gwarancja - data końcowa niemal 3 letnia, a pod spodem napis, że gwarancja obejmuje 2 lata. Zasugerowałem to na infolinii Microsoftu, bo wcześniej jak dzwoniłem, to nikt na to nie wpadł i okazało się, że konsole były przeznaczone do sprzedaży dla dystrybutorów, a nie klienta indywidualnego.

Kazano mi zwrócić te konsole, ale nie chciałbym bym tego robić. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem, czy jest możliwość "odhaczenia" tych konsol gdzieś w Microsofcie, abym mógł w pełni z nich korzystać?
Nic z tym nie zrobisz, konsole przeznaczone są do abonamentu.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

oudzi

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dzięki za odpowiedź. A co dokładniej oznacza ten abonament?
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
No normalnie są dodawane do abo netu telefonu przez tamtejszych dostawców usług.
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
I działaj tylko gdy opłaca się abonament w terminie [emoji14]

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

oudzi

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dzwonił do mnie MS. Konsole lecą na gwarancję - niby mieli już zgłoszenia z wadliwymi egzemplarzami z Francji.
 

MadMannPL

Świeżak
Świeżak
Witam. mógłbym się podpiąć pod temat? :) bo mam podobny problem. xbox nie chce się łączyć z usługą live. z siecią i internetem się łączy a dalej już nie i nie wiem co z tym zrobić. zgodnie z tym co napisane jest w xboxie to chyba powinienem porty w routerze ustawić ale nie wiem za bardzo jak to zrobić. Aha mam internet z cyfrowego polsatu i router edimax LT6408n. mógłby ktoś pomóc i napisać co mam zrobić?
 

oudzi

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Temat do zamknięcia. Okazało się, że M$ otrzymał kilkadziesiąt tego typu zgłoszeń i problem został przez nich usunięty. Konsole zaczęły łączyć się bezproblemowo z XBLive (po kilku dniach walki z ich infolinią).
 

Banan11121995

Świeżak
Świeżak
Temat do zamknięcia. Okazało się, że M$ otrzymał kilkadziesiąt tego typu zgłoszeń i problem został przez nich usunięty. Konsole zaczęły łączyć się bezproblemowo z XBLive (po kilku dniach walki z ich infolinią).
Witam u mnie to samo czyli jedyne rozwiązanie to kontakt z nimi
 

Banan11121995

Świeżak
Świeżak
Witam. mógłbym się podpiąć pod temat? :) bo mam podobny problem. xbox nie chce się łączyć z usługą live. z siecią i internetem się łączy a dalej już nie i nie wiem co z tym zrobić. zgodnie z tym co napisane jest w xboxie to chyba powinienem porty w routerze ustawić ale nie wiem za bardzo jak to zrobić. Aha mam internet z cyfrowego polsatu i router edimax LT6408n. mógłby ktoś pomóc i napisać co mam zrobić?
Poradziłeś cos na to ?
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Poradziłeś cos na to ?
Tak poradzili kontakt z Microsoft

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

Do góry Bottom