Reklamacja pada

zajczak

Użytkownik
Użytkownik
witam

czy ktoś mial może problem z padem? Tzn pad jest okolo 10 miesięczny więc teoretycznie jest na gwarancji (kupowany z konsolą) niestety zacina się lewa gałka w lewą stronę co uniemożliwia granie (zwłaszcza w szootery itp). Jak wygląda reklamacja? Uznają mi to czy potraktują jak uszkodzenie mechaniczne? Ile mniej więcej okres rozpatrzenia reklamacji wynosi?
 

krispl

Użytkownik
Użytkownik
na akcesoria ms daje 12 miesięcy gwarancji.
Zadzwoń na infolinie ms i zgłoś reklamację, przyślą kuriera po pada, naprawią bądź wymienią.
W 14 dniach pewnie się wyrobią.
 

termit92

Użytkownik
Użytkownik
W przypadku uszkodzenia pada: dzwonisz do Microsoftu, oni proszą o twoje dane ( no chyba, że jesteś juz zarejestrowany w ich systemie to sprawdzają tylko ich poprawność), przysyłają ci maila z odpowiednimi danymi potrzebnymi do wysyłki, następnie przysyłają kuriera, on zabiera pada po czym przysyłają ci nowego.
Trochę się to zmieniło, gdyż kiedyś wystarczyło zadzwonić podać dane i bez oddawania zepsutego pada przysyłali od razu nowego. No ale te czasy niestety minęły, (wiadomo jacy są ludzie) już nie ma tak dobrze. Czas wynosi zazwyczaj około dwóch tygodni.
 

Do góry Bottom