1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wiedźmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 23, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji, czy może twórcy mają inne priorytety?

    O tym, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie wyświetlany w 30 klatkach na sekundę zarówno na PlayStation 4, jak i Xboksie One, wiemy od końca 2013 roku. Wtedy Balázs Török, jeden z głównych programistów w CD Projekt RED, zdradził, że studio celuje właśnie w tyle klatek na sekundę, przedkładając jakość grafiki nad wydajność. Obecnie wiemy też, że gra zadziała w rozdzielczości 1080p na PlayStation 4 i 900p na Xboksie One. Osiągnięcie 60 FPS nie jest rzeczą niemożliwą, ale wielu producentów – podobnie jak rodzimy zespół deweloperski – stawia na doznania wizualne, a biorąc pod uwagę obszerność i złożoność świata Wiedźmina 3, trudno było oczekiwać innego rezultatu. Ale czy chodzi zatem o ograniczenia, jakie nakładają na deweloperów konsole obecnej generacji, czy może nie tylko? O odpowiedź na pytanie o to, czy twórcy zweryfikowali swoje cele dotyczące wydajności, pokusił się Michał Krzemiński, starszy producent artystyczny w CD Projekt RED:

    Nie patrzymy na to w ten sposób. Gdy masz wizję stworzenia RPG-a, który wywrze na graczu długotrwałe wrażenie, to nie myślisz w kategoriach rozdzielczości czy klatek na sekundę. Myślisz za to o przygodzie, żyjącym świecie, w którym będzie można wiele zrobić. Aspekty techniczne nie są aż tak znaczące, co jednak nie jest równoznaczne z tym, że nie celujemy w świetną oprawę wizualną.

    Krótko mówiąc, kwestie dotyczące grafiki i wydajności są ważne, ale twórcy skupiają się przede wszystkim na tym, co najważniejsze w RPG-ach, i, co również należy podkreślić, ogromnym świecie gry, jakiego jeszcze w tytułach studia CD Projekt RED nie widzieliśmy (to wymaga też więcej czasu na wyeliminowanie błędów). Trudno więc dziwić się priorytetom dewelopera. W końcu dla większości graczy liczy się to, w jak daną grę się gra i jaką oferuje zawartość, a nie jak dana gra wygląda. Oczywiście wszystko ma swoje granice i oczekiwania względem oprawy wizualnej nie należą do najniższych, dlatego też zrozumiałe jest to, że jej jakość liczy się bardziej niż liczba klatek na sekundę. W końcu zwiększenie wydajności na konsolach byłoby równoznaczne z większymi cięciami w grafice. Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie zresztą też wymagający dla naszych pecetów, o czym możecie przekonać się, zaglądając do oficjalnych wymagań sprzętowych.

    Premiera jednej z najbardziej oczekiwanych gier została ustalona – po kilku opóźnieniach – na 19 maja 2015 roku. Mamy nadzieję, że tym razem studio CD Projekt dotrzyma obietnicy i Wiedźmin 3: Dziki Gon faktycznie nie zaliczy więcej poślizgów. Docelowymi platformami sprzętowymi są PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Quertin

    Quertin Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2013
    Posty:
    380
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zagorzyce(Rzeszów)
    Myślę, że nie będzie mi to przeszkadzało. 60fps to jest jedna z najmniej ważnych dla mnie zalet danej gry. Ważne aby było stałe 30 kl/s i 1080p.
     
  4. dracoag

    dracoag Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 3, 2011
    Posty:
    142
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Brak fullHD na XO obnaża jej słabość...
     
  5. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Ale kogo takie newsy jeszcze rajcują ?!?
    Nawet gdyby Wiedźmin 3 był wydany na PEGAZUS'a to i tak nikt nie zwracał uwagi na grafikę - bo przecież liczy się fabuła i grywalność, a my mamy zaledwie XXI wiek... czy nie mam racji ?
    Ale tak na poważnie to szkoda że te nasze nextgeny mają nextgena tylko w nazwie, szkoda, szkoda ale cóż, żyć trzeba dalej...
     
    TheOFF lubi to.
  6. TheOFF

    TheOFF V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2009
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    341
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    UK
    W 100% popdpisuję się pod Twoimi słowami maxoff.
    Jestem dokładnie tego samego zdania.
     
Wczytywanie...

Poleć forum