Wycena sprzętu

jaro24pl

Świeżak
Świeżak
Witam wszystkich forumowiczów,

Zakupiłem kiedyś Xbox'a 360 Halo 3 Edition. Dałem za niego 500 zł. Niestety ku mojemu rozczarowaniu Xbox po kilku tygodniach zepsuł się. Sięgnąłem dzisiaj do garażu, wyciągnąłem stary karton w którym była konsola. Postanowiłem się wziąść za jej naprawę. Błąd ,który mnie spotkał to błąd pamięci Ram, bodajże 0101 ;/ Niestety nie umiem go naprawić, a naprawa w serwisie jest za droga. Postanowiłem sprzedać xboxa na części ,lecz tak naprawdę w te sprawy jestem zielony, więc proszę o wycenę sprzętu. Niestety wszystkiego nie wiem o tej konsoli bo się na tym nie znam. Tutaj zamieszczam fotki czego co mam:
-obudowa Halo 3 Edition (sprawny)
-zasilacz + kabel (sprawny)
-dysk twardy Halo 3 Edition 13.9 GB (sprawny)
-napęd przerobiony LT.3 (sprawny)
-śrubki
-reszta konsoli.









Linki do zdjęć gdyby nie wyświetlało
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 32f80d3b31b9b.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 4424ee699db16.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - cc29a347b3e00.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - a566cc60352d9.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - ef8ec19f492b0.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 79e573c7dc9eb.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 008b4be3b5e4d.jpg
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 5d06cacd048b6.jpg

Bardzo proszę o wycenę tych rzeczy, pomoc w ich sprzedaniu i powiedzeniu co jak i z czym się je :) Jestem wstanie wystawić wszystko na allegro :) Proszę o pomoc :)
 

SonGoku

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Hmm tak sobie myślę ze na części na pewno zostaniesz więcej, ale z kolei możesz mieć trudniej sprzedać wg mnie:
-Obudowa około 20 do 40 PLN
-Kable i zasilacz może cos kolo 30 PLN
-Dysk 30 PLN
-Naped 40 PLN