Cześć,
Mam nietypowy problem.
Miałem problem ze swoją pierwszą konsolą, pomimo, że nie dostawałem żadnego komunikatu o przegrzewaniu się, ani nie była zbyt gorąca, to zaczęła się samoczynnie wyłączać, ale w sposób taki, jakbym wydał jej komendę wyłączenia się.
Napisałem na czacie Microsoftu o problemie i dostałem info, żeby wysłać konsolę a oni przyślą mi nową w ramach gwarancji. Trwało to jakieś 4 dni, ale to chyba tylko dzięki Advanced Exchange - Flight Program.
Nie wiem czy konsola która przyjechała jest nowa , czy to jest refurbished, bo chyba nie jestem w stanie tego zweryfikować. Dostała nowe miejsce, gdzie ma dużo lepszą cyrkulacje powietrza niż poprzednia.
Wszystko było fajnie przez ponad 2 tygodnie, gdy zaczęła mi się wyłączać sama z siebie.
Miało to miejsce czasami przy uruchamianiu gry, czasami już w jej trakcie, nie ma reguły.
Zrobiłem konsoli hard reset oraz zrobiłem też hard reset zasilacza. Niestety nie pomogło to zbytnio.
Teraz się zastanawiam czy oddawać "nową" konsolę na gwarancję do Microsoftu, czy może skorzystać z rękojmi u sprzedawcy (w tym wypadku Euro RTV ) i odstąpić od umowy a tym samym dostać zwrot pieniędzy. Akurat w tym wypadku jest to tzw. wada istotna, która powinna pozwolić mi na taki wybór załatwienia reklamacji.
Wtedy mógłbym kupić nową konsolę czy to Xbox One S czy to Xbox One Elite. Tu się waham akurat
Pytanie na ile mam szansę na rękojmię, bo wydaje mi się to lepszą opcją niż gwarancja.
Mam nietypowy problem.
Miałem problem ze swoją pierwszą konsolą, pomimo, że nie dostawałem żadnego komunikatu o przegrzewaniu się, ani nie była zbyt gorąca, to zaczęła się samoczynnie wyłączać, ale w sposób taki, jakbym wydał jej komendę wyłączenia się.
Napisałem na czacie Microsoftu o problemie i dostałem info, żeby wysłać konsolę a oni przyślą mi nową w ramach gwarancji. Trwało to jakieś 4 dni, ale to chyba tylko dzięki Advanced Exchange - Flight Program.
Nie wiem czy konsola która przyjechała jest nowa , czy to jest refurbished, bo chyba nie jestem w stanie tego zweryfikować. Dostała nowe miejsce, gdzie ma dużo lepszą cyrkulacje powietrza niż poprzednia.
Wszystko było fajnie przez ponad 2 tygodnie, gdy zaczęła mi się wyłączać sama z siebie.
Miało to miejsce czasami przy uruchamianiu gry, czasami już w jej trakcie, nie ma reguły.
Zrobiłem konsoli hard reset oraz zrobiłem też hard reset zasilacza. Niestety nie pomogło to zbytnio.
Teraz się zastanawiam czy oddawać "nową" konsolę na gwarancję do Microsoftu, czy może skorzystać z rękojmi u sprzedawcy (w tym wypadku Euro RTV ) i odstąpić od umowy a tym samym dostać zwrot pieniędzy. Akurat w tym wypadku jest to tzw. wada istotna, która powinna pozwolić mi na taki wybór załatwienia reklamacji.
Wtedy mógłbym kupić nową konsolę czy to Xbox One S czy to Xbox One Elite. Tu się waham akurat
Pytanie na ile mam szansę na rękojmię, bo wydaje mi się to lepszą opcją niż gwarancja.