Assassin's Creed Brotherhood, Problem

Buszi69

Użytkownik
Użytkownik
Siema, widzialem podobne tematy, ale jestem zielony w tych wszystkich patchach i innych takich i poprostu nie rozumiem tego wszystkiego a potrzebuje pomocy. Sciagnalem sobie AC Brotherhood, zainstalowalem i kiedy wlaczam ekran sie staje czarny i nic nie idzie dalej... nawet zeby wyjac plytke musze resetowac konsole, bo inaczej nie da rady, taka jedna wielka zwiecha ;D Co to jest?! Zrobilem wedlug tego tutka http://xboxforum.pl/iso-f31/przygotowanie-obrazu-iso-do-gry-na-lt-73831.html i nic... Pozwole sobie zapozyczyc screena z abgx'a, bo kolega z forum mial tak samo jak ja Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym! . W czym problem? Mam wersje Russound by Andi, naped lite on, przerobka lt+, dash z kinecta (ale dokladnie nie wiem jak sprawdzic ktory^^) Prosze powiedzcie mi, co mam zrobic, jak ominac te cale ap25 i zmienic wave (chyba, ze na lt+ moze byc wave9) Bardzo prosze wytlumaczcie mi wszystko krok po kroku :) PROSZE! :(
 

lukaszwolfjanusz

Użytkownik
Użytkownik
Problem jest w kopii gry. Musisz sobie ściągnąć inną wersję Assassyna niestety.
 

Buszi69

Użytkownik
Użytkownik
A jak juz sobie sciagne inna to jak obejsc to ap25 i wave 9 ? Mog bys moze podac mi jakis dobry link do torrenta z gierka? Ten z naszego forum myslicie, ze bedzie dobry? http://xboxforum.pl/*******-f25/assassins-creed-brotherhood-2010-lt-multi10-pl-78028.html
 

Nevill

Użytkownik
Użytkownik
Wykonaj punkt 3 i 4, bez modyfikacji wave i pokaż screena z abgx
 

neo937

Użytkownik
Użytkownik
Gdzieś na jakimś trackerze czytałem że wersja RUSSOUND z polskimi napisami nie śmiga na LT+. Sam mam wersję ACB wersję Global (Eng) i śmiga elegancko na Lt+. Polecam pobrać właśnie tą wersję.
 

Buszi69

Użytkownik
Użytkownik
Wykonaj punkt 3 i 4, bez modyfikacji wave i pokaż screena z abgx