Problem z kontrolerami.

olo1928

Użytkownik
Użytkownik
Cześć,
chciałbym poznać Wasze opinie dotyczące kontrolerów do x1 i przygód z nimi związanych.

Otóż zakupiłem nowego pada z oficjalnej dystrybucji około pół roku temu. Od zakupu jest wiecznie w serwisie (już 6 razy!). Świeżo zakupiony sprzęt podłączyłem do konsoli z nadzieją i spokojem ducha, że wszystko będzie chodziło płynnie, sprawnie i przyjemnie, poprawiając komfort gry. Nic bardziej mylnego. Kontroler po wyjęciu z fabrycznego opakowania okazał się mieć "wyrobioną" prawą gałkę analogową. (nie wraca do punktu środkowego, zwłaszcza odczuwalne w fpsach, gdzie celownik po prostu ucieka, utrudniając grę i frustrując co jest najdelikatniejszym słowem jakie mogę użyć). Po 5. wizycie w serwisie, w smsie o treści: "produkt jest gotowy do odbioru" pojawiła się iskra nadziei, a brzmiała mniej więcej tak: "reklamacja rozpatrzona (...) towar wymieniony na nowy". Zgodnie z przewidywaniami to nie był koniec moich problemów i przykrych historii ze sprzętem od ms, ponieważ kolejny nowy kontroler, który wczoraj odpakowałem ma wyrobioną lewą gałkę.
Nie mam już na to siły, nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Co mogę zrobić, oprócz kolejnych 6 miesięcy serwisowania? Ktoś miał podobną
Pozdro i dzięki za odpowiedzi.
sytuację i znalazł jakieś wyjście?
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Napiszę Ci tak... Pierwszy XO i dwa pady spoko nic się nie działo... Teraz XoX Scorpio i ten pad tez działa normalnie... Ja osobiście gram na Elite (2 lata) już on ma i nic się z nim nie dzieje...) Przypadki na forum? Ludzie mają pady po 24h i im się uszkadzają ale to zależy jak kto traktuje sprzęt... frustracja naginanie analogów aż po rzucanie tym o ścianę... głównie tu chodzi o gry które wywołują bardzo dużą frustrację... gimbofifa i CoD...
 

ManyPL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Ja mam XO fata już 4 rok - ja gram, dzieciaki grają i nic się nie dzieje - rozumiem, ze czasem trafi się wadliwa sztuka...ale jak ktoś wymienia pada 3 razy to raczej problem z nim a nie z padem ;)
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Po co w ogóle nosisz te pady na reklamacje do sklepu? Bardziej to wygląda jakby sklep robił Ci wymianę na pada ze zwrotu. Normalnie jak masz gwarancję na konsolę to wysyłaj to z domu darmowym kurierem na serwis MS. Ewentualnie dowód zakupu samego pada też wystarczy. Szczerze mówiąc od 3 lat mam te same pady, wszystkie gałki sprawne, że nie wiem co trzeba robić żeby je zajechać :p Jedyny pad jaki wysyłałam na serwis to pad z konsoli siostry, bo go zajechała w kilka miesięcy na Fifie, ale to akurat norma przy tej grze ;p
 

olo1928

Użytkownik
Użytkownik
dziękuję za odpowiedź, dziękuję również ekspertom, którzy wiedzą jak traktuję pady ;) coś jeszcze wiecie ciekawego? na pady chucham i dmucham, jest to wada fabryczna, ale widzę, że czytanie ze zrozumieniem nie idzie tak dobrze jak domysły o traktowaniu padów. jeśli nie macie nic ciekawego do wniesienia to nie zaśmiecajcie tematu i nabijajcie u mnie postów ;)
@kuleczka91 dziękuję za podpowiedź, tak zrobię.
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
@kuleczka91 dziękuję za podpowiedź, tak zrobię.
W zależności jak to chcesz wysyłać to robisz tak:
1) Rejestrujesz konsolę i na niej dajesz naprawę gwarancyjną i wybierasz akcesoria - pad
2) Piszesz na chat eng żeby Ci zrobili zgłoszenie na serwis tego pada jeśli chcesz wysyłać na podstawie dowodu zakupu samego pada
Ewentualnie polska infolinia MS: 00 800 441 17 96, ale działa tylko pn-pt 10-18.
Później po zgłoszeniu na maila dostaje się etykietę UPS, musisz pada spakować, nakleić etykietę i zadzwonić do UPS żeby po to przyjechali. Za kuriera nic nie płacisz. Na pada czeka się ok 2-3tyg, bo oni to odsyłają pocztą paczką nierejestrowaną :meh:.
 

Do góry Bottom