Slim 250gb a Slim 4gb + 250gb

Shadow1

Świeżak
Świeżak
Witam wszystkich.

To mój pierwszy post, zamierzam kupić Xbox360 + kinect, nie znam się za bardzo i nie miałem zbyt wiele czasu na czytanie, więc przepraszam jeżeli moje pytania są lamerskie i odpowiedź padła już wielokrotnie na forum ...
Do rzeczy:
Jeżeli kupię xbox 360 kinect 4GB i dołożę dysk 250 GB to funkcjonalnie konsola będzie gorsza od tej z oryginalnie zainstalowanym dyskiem 250GB, czy też będzie identyczna? Jeżeli będzie gorsza, to w czym?
Czy są jakieś miejsca, w których można kupić oryginalny dysk (na a...gro piszą, że sprzedają oryginalna, ale kto ich tam wie? - nowe za niecałe 200zł).
Pytam dlatego, że w tej chwili można kupić wersję 4GB za 860 zł, a wersja 250GB za ok. 1250-1300 zł (nie zamierzam kupować z niepewnego źródła).
Tak więc opcja pierwsza wychodzi ok. 200zł taniej - jeżeli nie ma żadnej różnicy, to nie warto chyba przepłacać...

Bardzo proszę o odpowiedź, bo bardzo zależy mi na czasie.

Pozdrawiam

Przeniosłem i utworzyłem wątek - #Jabar
 

Jabar

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Witam wszystkich.

To mój pierwszy post, zamierzam kupić Xbox360 + kinect, nie znam się za bardzo i nie miałem zbyt wiele czasu na czytanie, więc przepraszam jeżeli moje pytania są lamerskie i odpowiedź padła już wielokrotnie na forum ...
Do rzeczy:
Jeżeli kupię xbox 360 kinect 4GB i dołożę dysk 250 GB to funkcjonalnie konsola będzie gorsza od tej z oryginalnie zainstalowanym dyskiem 250GB, czy też będzie identyczna? Jeżeli będzie gorsza, to w czym?
Czy są jakieś miejsca, w których można kupić oryginalny dysk (na a...gro piszą, że sprzedają oryginalna, ale kto ich tam wie? - nowe za niecałe 200zł).
Pytam dlatego, że w tej chwili można kupić wersję 4GB za 860 zł, a wersja 250GB za ok. 1250-1300 zł (nie zamierzam kupować z niepewnego źródła).
Tak więc opcja pierwsza wychodzi ok. 200zł taniej - jeżeli nie ma żadnej różnicy, to nie warto chyba przepłacać...