Studio DICE naprawdę stara się podkręcić realizm w Battlefield 3. Dziś dowiedzieliśmy się o odrzucających gracza eksplozjach!
W najnowszym wydaniu magazynu PC Jeux znalazł się obszerny artykuł z relacją z pokazu Battlefield 3. Już sama grafika zrobiła na redaktorze PCJ niemałe wrażenie, bo odważnie stwierdził, że Frostbite 2.0 przebija pod tym względem zarówno Cry Engine 3 jak i ID Tech 5.
Oprócz zapewnień o fotorealistycznej grafice otrzymaliśmy również ciekawe szczegóły. Wśród nich jest informacja o nowej atrakcji dla miłośników realizmu. Otóż, jeżeli w pobliżu postaci gracza nastąpi jakiś wybuch, to zostanie ona odrzucona i powalona na ziemię. Na pierwszy rzut oka mechanizm ten nie jest zaskryptowany, więc każdy upadek będzie przeliczany przez silnik indywidualnie.
Okazuje się ponadto, że w Battlefield 3 zastosowano system świadomości ciała znany z Mirror's Edge plus dołożono animacje z serii FIFA i NBA Street. Natomiast gdy będziemy mocno obrywać, kierowana przez nas postać zacznie mrugać, a obraz stanie się rozmyty.
DICE chce stworzyć jak najwierniejszy symulator żołnierza. Nie będzie więc zbyt wielu sytuacji, gdy będziemy non stop walczyć. Przez dłuższą chwilę wokół nas będzie cicho, aby nagle nawiązać intensywną walkę.
W Battlefield 3 zostaniemy rzuceni na pola, do lasów oraz zwiedzimy Paryż, Nowy Jork i Bliski Wschód.
Źródło: Battlefield 3 - bd odrzucajce eksplozje, a Frostbite 2.0 przebija konkurencyjne silniki - gram.pl
Czekam na gameplay, to już dziś
Oprócz zapewnień o fotorealistycznej grafice otrzymaliśmy również ciekawe szczegóły. Wśród nich jest informacja o nowej atrakcji dla miłośników realizmu. Otóż, jeżeli w pobliżu postaci gracza nastąpi jakiś wybuch, to zostanie ona odrzucona i powalona na ziemię. Na pierwszy rzut oka mechanizm ten nie jest zaskryptowany, więc każdy upadek będzie przeliczany przez silnik indywidualnie.
Okazuje się ponadto, że w Battlefield 3 zastosowano system świadomości ciała znany z Mirror's Edge plus dołożono animacje z serii FIFA i NBA Street. Natomiast gdy będziemy mocno obrywać, kierowana przez nas postać zacznie mrugać, a obraz stanie się rozmyty.
DICE chce stworzyć jak najwierniejszy symulator żołnierza. Nie będzie więc zbyt wielu sytuacji, gdy będziemy non stop walczyć. Przez dłuższą chwilę wokół nas będzie cicho, aby nagle nawiązać intensywną walkę.
W Battlefield 3 zostaniemy rzuceni na pola, do lasów oraz zwiedzimy Paryż, Nowy Jork i Bliski Wschód.
Źródło: Battlefield 3 - bd odrzucajce eksplozje, a Frostbite 2.0 przebija konkurencyjne silniki - gram.pl
Czekam na gameplay, to już dziś